luns, 25 de abril de 2016

CONTACONTOS NA BIBLIOTECA

Hoxe disfrutamos na nosa biblioteca dunha visita moi especial. Para rematar coas celebracións do DÍA DO LIBRO recibimos a RAQUEL QUEIZÁS. Raquel ten unha traxectoria de máis de 10 anos dedicada a narración oral profesional.


O espectáculo que nos trouxo titulase "O CESTO DOS CONTOS"
"A miña avoa traballaba servindo polbo na feira de gando do Toural. Nos días de feira erguíamonos moi cedo e saiamos no Landrover do patrón. A miña avoa apertábase no asento cos compañeiros e eu ía na parte de atrás. Levaban tantas cousa que me metían nunha daquelas inmesas potas de cobre de cocer o polbo para que non me esmagasen as banquetas e as pilas d pratos de madeira.
Mestres íamos choutanto por aquelas pistas de monte escoitaba historias e anécdotas sobre uns e outros, e seguía escoitando mestres a avoa cortaba pratos e pratos de polbo para os feirantes..."

Moito disfrutamos con Raquel e cos seus contos, Ofreceunos dúas sesións: unha para os máis pequenos e outra para os maiores.
E aquí vos deixamos algunhas fotos para lembrarnos da súa visita e dos bos momentos que nos fixo pasar. 




Ningún comentario:

Publicar un comentario